اخبار هیدراسلایدافغانستانگزارش

دکتر حمدالله محب: مبارزه علیه جرایم جنایی مستلزم کار مشترک بخش‌های مختلف نظامی، امنیتی و ملکی است

جلسه بخش/ سکتور امنیتی عصر دیروز به رهبری دکتر حمدالله محب، مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان و با حضور سرپرست وزارت امور داخله، معاون وزارت دفاع ملی، لوی درستیز قوای مسلح، معین ارشد امنیتی، رئیس ارگان‌های محلی، سرپرست وزیران تحصیلات عالی، کار امور اجتماعی و وزیر امور زنان دایر شد.

ابتدا، رهبری بخش/ سکتور امنیتی و دفاعی درباره وضعیت امنیتی ولایت‌های مختلف کشور به‌خصوص ولایت‌های، لوگر، تخار، فاریاب و غزنی به جلسه گزارش ارایه کرد و اطمینان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی برای تأمین امنیت شهروندان آمادگی کامل دارند.

سرپرست وزارت امور داخله درباره جرایم جنایی در سطح مرکز و ولایت‌ها به جلسه گزارش ارائه کرد و گفت که طی سه ماه گذشته در مقایسه با سه ماه اول سال ۱۳۹۷ جرایم جنایی در سطح مرکز و ولایت‌ها کاهش چشمگیری داشته است و تلاش‌های موثر در مبارزه با جرایم جنایی تنها منحصر به پولیس نیست؛ بلکه وزارت‌های صحت عامه، اطلاعات و فرهنگ، معارف، حج و اوقاف، کار و امور اجتماعی، تحصیلات عالی و امور زنان نیز در این باره نقش داشته‌اند.

مشاور امنیت ملی کشور گفت، مبارزه علیه جرایم جنایی مستلزم کار مشترک بخش‌های مختلف نظامی، امنیتی و ملکی است. آقای محب از وزارت‌های ذی‌دخل خواست تا با ایجاد راهکارهای مشترک در مبارزه با جرایم جنایی با وزارت امور داخله همکاری کنند.

دکتر حمدالله محب اقدامات اخیر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را در مبارزه قاطعانه با تروریسم و بازپس‌گیری ولسوالی‌ها تقدیر کرد و به وزارت‌های یادشده دستور داد تا عملیات‌های مشترک تصفیه‌ای خویش را علیه مواضع دشمن و پناهگاه‌های آنان در سطح ولایت‌هاادامه دهند.

⭕️ما را در تلگرام، تویتر و فیس‌بوک دنبال کنید.
⭕️نظر خود را درباره این مطلب در انتهای این صفحه ? بنویسید.

دیدگاه‌ها

  1. اگر از حق نگذریم، آقای محب یکی از سیاستمداران فعال و پرتحرک است. احساس می‌شود که می‌تواند در این پست خوب بدرخشد.

دکمه بازگشت به بالا