اخبار هیدراسلایدافغانستانگزارش

انجنیر رحمت‌الله نبیل: جنگ جاری باید به جنگ استخباراتی تمام‌عیار تبدیل شود

انجنیر رحمت‌الله نبیل، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و سترجنرال مرادعلی مراد، معاون اول تیم انتخاباتی امنیت عصر روز سه‌شنبه وارد شهر مزارشریف شدند.

آنان با حضور در جمع هوادارانشان در شهر مزارشریف از افزایش ناامنی و نابسامانی‌ در کشور انتقاد کردند و حکومت وحدت ملی را علت این مشکلات دانستند.

انجنیر رحمت‌الله نبیل، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان،  در ولایت بلخ گفت: هنوز هم ۶۰ درصد مردم زیرخط فقر زندگی می‌کنند و ۱۰ درصد آنان که بیشترشان جوانان هستند معتاد به مواد مخدر هستند.

آقای نبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به بی‌برنامگی حکومت، گفت: دشمن برنامه بسیار وسیع برای افغانستان دارند و در تلاش است تا کشور را نابود کند؛ اما مردم با همیاری همدیگر نباید اجازه چنین کاری به آن دهند.

رئیس تیم انتخاباتی امنیت و اعتدال، تاکید کرد که جنگ جاری در افغانستان، باید به جنگ استخباراتی تمام عیار تبدیل شود.

سترجنرال مرادعلی مراد، معاون اول تیم انتخاباتی امنیت و عدالت نیز ضمن اشاره به پایان کار آقای غنی به عنوان رئیس جمهور افغانستان تا اول جوزای ۱۳۹۸، گفت: کار حکومت وحدت ملی افغانستان از اول جوزای ۱۳۹۸ به پایان رسیده است؛ اما متأسفانه سران حکومت وحدت ملی با لجاجت هرچه تمام‌تر و با تخطی از قانون اساسی حاضر به کنار رفتن نیستند.

آقای سترجنرال مرادعلی مراد، گفت: امروز تمام مملکت در انحصار یک شخص است و با پیروزی در انتخابات، آنچه از شماست به شما منتقل خواهد شد.

دکتر مسعوده جلال و آقای عبدالمجید ستاری از معاونان دیگر این تیم نیز طی سخنانی با اشاره به چالش‌های کشور مردم را به همگرایی و اتحاد فراخواندند.

این گردهمایی در حالی برگزار شده است که قرار است تا چند ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود.

  • محمدفردین طاهرنوروزی، خبرگزاری شانا، بلخ

⭕️ما را در تلگرام، تویتر و فیس‌بوک دنبال کنید.
⭕️نظر خود را درباره این مطلب در انتهای این صفحه ? بنویسید.

دکمه بازگشت به بالا