اخبار هیدراسلایدافغانستانگزارش

حمدالله محب: حملات راکتی پاکستان بی‌پاسخ نخواهد ماند

حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی در سفرش به ولایت کنر گفته است که حملات راکتی پاکستان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش شانا به نقل از روزنامه راه مدنیت؛ دفتر مطبوعاتی شورای امنیت ملی، صبح امروز سه‌شنبه (۳۱ سرطان) با انتشار اعلامیه‌یی گفته است که حمدالله محب در رأس یک هیئت به ولایت کنر رفته است.

آقای محب در این سفر پس از بازدید از خانه‌های تخریب‌شده براثر حملات راکتی پاکستان، با خانواده قربانیان این رویداد دیدار کرده است.

حمدالله محب ضمن قدردانی از باشندگان ولایت کنر که همواره همکار نیروهای امنیتی و دفاعی بوده‌اند، تاکید کرد که همکاری مردم،‌ اهداف شوم و پلان‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

مشاور شورای امنیت ملی بیان کرد: «دشمن در تبانی با طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی می‌خواهد در خط فرضی دیورند تاسیسات و پوسته افراز نمایند ولی باید این را بداند که نه به ساخت‌وساز تاسیسات اجازه داده می‌شود و نه هم حملات راکتی‌شان بی‌پاسخ می‌ماند.»

مشاور شورای امنیت ملی پس‌ازآن به ولایت کنر می‌رود که در یک هفته گذشته بیش از دوصد حملهٔ راکتی توسط نظامیان پاکستانی بر بخش‌هایی از ولایت کنر صورت گرفت که در این حملات، شماری از باشندگان کنر کشته و زخمی شدند.

حملات راکتی نظامیان پاکستان پس‌ازآن صورت گرفت که نیروهای امنیتی و دفاعی افغان از تاسیسات و استحکامات نظامی پاکستان در اطراف خط فرضی دیورند، جلوگیری کردند.

دکمه بازگشت به بالا