اخبار هیدراسلایدافغانستانگزارش

نرخ اینترنت تا ۴۰درصد کاهش پیدا می‌کند

به گزارش شانا به نقل از روزنامه راه مدنیت؛‌ این اظهارات سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی مخابراتی در حالی اعلام می‌شود که وی دو روز پیش گفته بود شرکت‌های ارایه‌کننده اینترنت آن را تا پنج برابر بیشتر به شهروندان می‌فروشند.

آمادگی مشروط وزارت مخابرات برای تخفیف ۳۰ تا ۴۰درصدی در قیمت اینترنت به شرکت‌های مخابراتی در حالی اعلام می‌شود که ده‌ها شرکت خصوصی اینترنت افغان تلیکام را برای شهروندان با قیمت‌های مختلف ارایه می‌کنند.

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می‌گوید: شرکت افغان تلیکام حاضر است نرخ فروش اینترنت را برای شرکت‌های مخابراتی بازهم کاهش دهد.

فهیم هاشمی امروز سه‌شنبه (۱۵ دلو) در توییتر خود نوشت درصورتی‌که شرکت‌های مخابراتی بعد از تخفیف از طرف شرکت افغان تلیکام، در نرخ عمده اینترنت به شهروندان تخفیف ندهند، شرکت افغان تلیکام آماده است حدود ۳۰ تا ۴۰درصد نرخ را کاهش دهد.

از سوی دیگر ارایه خدمات توسط شرکت افغان تلیکام برای شهروندان به‌خصوص در کابل بسیار ضعیف است و کابلی‌ها از ارایه خدمات توسط این شرکت دولتی ناراضی هستند. ناتوانی در ارایه خدمات باکیفیت توسط شرکت افغان تلیکام باعث شده است بیشتر شهروندان اینترنت خود را از شرکت‌های خصوصی تأمین کنند.

دکمه بازگشت به بالا