اخبار هیدرافغانستانگزارش

مسئولان امنیتی هرات: پولیس در راستای تامین امنیت و مبارزه با جرایم جنایی تلاش جدی کند

عبدالله سیرت، شانا نیوز، هرات

هیئت بلندپایه‌ امنیتی و دفاعی کشور برای بررسی وضعیت امنیتی ولایت هرات و حوزه غرب، با سفر به هرات وضعیت امنیتی این ولایت را بررسی کردند.

در این سفر مل‌پاسوال خوشحال سعادت، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله را دگرجنرال محمدیاسین ضیا، معاون اول وزارت دفاع ملی، دگرجنرال عباد‌الله عبادی، معاون ریاست عمومی امنیت ملی و سترجنرال اسکات میلر، فرمانده نیروهای حمایت قاطع در افغانستان همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شانا؛ معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله در دیدار با والی و فرمانده پولیس، ضمن ابراز سپاس و قدردانی از کارکردها و جان‌فشانی‌های نیروهای پولیس هرات، وضعیت امنیتی این ولایت را قناعت‌بخش خواند و هدایت جدی داد تا پولیس هرچه بیش‌تر در تأمین امنیت و مبارزه با جرایم جنایی تلاش کند.

او بر اصل شایسته‌سالاری، مکافات و مجازات نیز تأکید کرد و گفت که پرسونل پولیس ملی که در تامین امنیت و مبارزه با جرایم جنایی از خود جان‌فشانی نشان داده‌اند، باید مکافات و کسانی که از اوامر و اصول پولیس ملی تخطی می‌کنند باید مجازات شوند.

مل‌پاسوال خوشحال سعادت همچنین با گشت‌‌وگذار در شهر هرات و گفتگو با اقشار مختلف از کارکرد پاسوال امرخیل، فرمانده پولیس هرات، ابراز سپاس و امتنان کرد و  گفت که برنامه‌های فرماندهی پولیس در کاهش جرایم در این ولایت ستودنیست.

این نخستین سفر هیئت بلند پایه‌ امنیتی و فرمانده حمایت قاطع به ولایت هرات در جریان یکسال اخیر است.

دکمه بازگشت به بالا