نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
سازمان گزارشگران بدون مرز اعلام کرده است که از زمان واگذاری قدرت به طالبان در کابل در آگست ۲۰۲۱ تاکنون، ۶۷۷ خبرنگار افغانستان با حمایت این نهاد از کشور خارج شدهاند. این سازمان از ادامه فشارها بر رسانهها، بازداشت خبرنگاران و مشکلات اقامتی و امنیتی روزنامهنگاران مهاجر در کشورهای میزبان نیز ابراز نگرانی کرده است.
به گزارش شانا به نقل از دویچهوله؛ سازمان گزارشگران بدون مرز و فدراسیون نهادهای ژورنالیستان و رسانهها در افغانستان دیروز چهارشنبه فراخوانی را به نام «بدون تضمین آزادی رسانهها، صلح عادلانه و پایدار ممکن نیست»، منتشر کردند. این سازمانها در این فراخوان از کشورها و نهادهای بینالمللی دخیل در گفتگوهای صلح با طالبان میخواهند تا […]