اجتماعیاخبار هیدراسلایدافغانستانشهروندانگزارش

کمک غذایی یک بازرگان به ۵ هزار خانواده در بلخ

مسئولان یک شرکت خصوصی می‌گویند که برای ۱۰ هزار خانواده در سه ولایت افغانستان کمک‌های غذایی شامل آراد و روغن توزیع شده است. گفتنی است که برای ۵ هزار خانواده نیازمند در نواحی مختلف ولایت بلخ و ۵ هزار دیگر در ولایت‌های کابل و پروان این کمک‌ها توزیع شده است.

به گفته آنان این کمک‌ها پس از بررسی شفاف به خانواده‌های نیازمند تحویل داده می‌شود و برای ۲ هزار خانواده نیز دیروز کمک صورت گرفته است.

اسحاق رهگذر، والی بلخ با ابراز خرسندی از کمک‌های این بازرگانان در شهر مزارشریف، گفت: تاکنون ۱۲ مورد مثبت کرونا در بلخ ثبت شده است. او از تمام شهروندان بلخ می‌خواهد نکات صحی را مراعات کنند.

آقای رهگذر از بازرگانان می‌خواهند تا به نیازمندان بیشتر کمک کنند.

خیرالدین مایل، یکی از بازرگانان شهر مزارشریف می‌گوید که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای ۱۰ هزار خانواده که ۴ هزار آن در نواحی مختلف ولایت بلخ هسند و ۵ هزار دیگر آن از نواحی مختلف ولایت‌های پروان و کابل، کمک‌های غذایی شامل آرد و روغن توزیع خواهد شد.

مولوی محمود دانشجو، رئیس حج و اوقاف ولایت بلخ با ابراز خوشحالی از کمک‌های صورت گرفته، از تمام بازرگانان و سرمایه‌داران می‌خواهد تا در این شرایط حساس به کمک نیازمندان بشتابند.

منیژه و رمضان دو تن از دریافت‌کنندگان این کمک‌ها با ابراز خرسندی از آن، از سرمایه‌داران و بازرگانان می‌خواهند تا در این شرایط حساس کمک‌هایشان را به نیازمندان ادامه دهند.

گفتنی است که با شیوع ویروس کرونا در افغانستان به‌خصوص در ولایت بلخ، بازرگانان برای مبارزه با فقر کمک‌های خود را به نیازمندان آغاز کرده‌اند.

  • محمدفردین طاهری، خبرگزاری شانا، بلخ
دکمه بازگشت به بالا