اخبار هیدربین‌المللیگزارش

افزایش شمارکشته ها در حادثه حمله به پاسگاه مرزی تاجیکستان

به گزارش شانا به نقل از پارس تودی؛ ۶ مرزبان و یک نیروی پُلیس در حمله افراد مسلح به پاسگاه مرزی تاجیکستان در بامداد چهارشنبه ششم  نوامبر در دشت لاهور در۵۰ کیلومتری دوشنبه کشته شده‌اند.

پیش از این، مقامات امنیتی و انتظامی تاجیکستان تعداد کشته‌های این حمله از سوی نیروهای حکومتی را ۲ نفر و تلفات مهاجمان را ۱۷ تن اعلام کرده بودند.

کمیته دولتی امنیت ملی و وزارت کارهای داخله  تاجیکستان با انتشار بیانیه رسمی این حمله را کار افراد مسلح وابسته به گروه  تروریستی داعش اعلام کرده بود.  در این بیانیه گفته شد که در این حمله بهرام قاسم‌زاده، پُلیس این منطقه، عزت‌الله لطیف‌اف، گروهبان پاسگاه مرزی هم کشته شده‌اند؛ اما منابع  مستقل خبری دیروز از تشییع جنازه سرگرد دلاورطالب‌اف، معاون فرمانده پاسگاه، سربازان نعیم جان سید عالم‌اف، حافظ حسن‌اف و غنی جان دولت‌اف در زادگاه این افراد در ولایت سغد و ناحیه رشت خبر داده‌اند.

همچنین در شبکه های اجتماعی کارشناسان در باره این حمله و توضیحات مقامات امنیتی و انتظامی تاجیکستان دچار شک و تردید شدند. دربیانیه رسمی کمیته دولتی امنیت ملی و وزارت کارهای داخله  تاجیکستان تاکید شده است که یک گروه ۲۰ نفره وابسته به گروه تروریستی داعش با ورود از افغانستان به تاجیکستان این حمله را انجام داده است.

دکمه بازگشت به بالا