اخبار هیدرافغانستانبهداشتگزارش

نظام‌الدین جلیل رئیس صحت عامه بلخ شد

دکتر خلیل‌الله حکمتی، که نزدیک به شش ماه که به عنوان رئیس صحت عامه بلخ ایفای وظیفه می‌کرد اما پس‌ازآنکه شماری از باشندگان بلخ از کارکردهای وی در این مدت ابراز ناخشنودی کردند وزارت صحت عامه، نظام‌الدین جلیل را به عنوان رئیس جدید صحت عامه این ولایت معرفی کرد.

به گفته مسئولان وزارت صحت عامه، دکتر نظام‌الدین جلیل، به‌منظور ارائه خدمات صحی بهتر به شهروندان و مبارزه جدی با کرونا در بلخ، به عنوان رئیس صحت عامه این ولایت گماشته شده است.

از سویی هم مقامات محلی بلخ از رئیس جدید صحت عامه بلخ می‌خواهند تا در ارائه خدمات صحی برای مبارزه جدی با ویروس کرونا تلاش‌های جدی کند.

در همین حال نظام‌الدین جلیل، رئیس جدید صحت عامه بلخ می‌گوید طرح‌ها و برنامه‌های خوبی برای مبارزه با ویروس کرونا، ارائه خدمات صحی بهتر به شهروندان و ارائه خدمات صحی به دورترین مناطق ولسوالی‌های بلخ و آوردن شفافیت در بیمارستان حوزه‌ای بلخ روی دست دارد و به‌زودی این طرح‌ها عملی خواهد شد.

دکتر نظام‌الدین جلیل در حالی به عنوان رئیس صحت عامه بلخ معرفی می‌شود که پیش‌ازاین وی به عنوان مسئول شفاخانه‌ها در مرکز کار می‌کرد.

گذشت زمان نشان خواهد داد که آقای جلیل خواهد توانست با ایجاد شفافیت و کارآمدی بخش صحی بلخ، رضایت شهروندان را به دست آورد یا خیر.

  • محمدفردین طاهرنوروزی، خبرگزاری شانا، بلخ
دکمه بازگشت به بالا