اخبار هیدراسلایدبین‌المللیگزارش

روند صعودی ابتلا به کرونا در ایران

به گزارش شانا به نقل از آناتولی؛ سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در کنفرانس مطبوعاتی روزانه خود درباره آخرین آمار مبتلایان و موارد فوت ناشی از ویروس کرونا در این کشور اعلام کرد: براساس معیارهای قطعی تشخیصی در ۲۴ ساعت گذشته، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹در ایران شناسایی شد که هزار و ۴۰۶ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کرونایی به ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسید.

وی افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری تاکنون به ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر رسیده ‌است.

لاری با بیان اینکه تاکنون ۱۸۳ هزار و ۳۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته‌اند، گفت: ۲۹۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و همچنین تاکنون یک میلیون و ۶۱۰ هزار و ۸۶۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در ایران انجام شده‌ است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران در پایان تصریح کرد: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و کرمان‌شاه در وضعیت قرمز و استان‌های بوشهر، ایلام، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.

دکمه بازگشت به بالا