اخبار هیدرافغانستانشهروندانگزارش

تدابیر ویژه پولیس کندز بر تأمین امنیت در روزهای عید

سمیع‌الله قریشی، خبرگزاری شانا، کندز

نیروهای امنیتی تدابیر ویژه‌ای را برای روز و شب های عید فطر در ولسوالی‌ها و شهر کندز با هماهنگی سایر نهادهای امنیتی روی دست دارند.

محمدحسین قرمقل، آمر امنیت فرماندهی پولیس کندز می‌گوید: نیروهای امنیتی تمام ساحات، اطراف و داخل شهر کابل را تحت پوشش امنیتی قرار خواهند داد تا شهروندان کندز عید را بدون ترس سپری کنند.

آقای قرمقل به افرادی که روزهای عید دست به فیرهای شادیانه می‌زنند هشدار داد و گفت: در صورت ایجاد چنین بی‌نظمی با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. او هنگام گشت‌زنی به شهروندان کندز اطمینان داد که نیروهای امنیتی از وقوع انفجار و اتفاقات ناگوار جلوگیری خواهند کرد و از مردم خواست تا با پولیس همکاری کنند.

در همین حال آمریت امنیت فرماندهی پولیس از پُست‌های بازرسی شهری نیز بازدید کرد و به نیروهای امنیتی تأکید کرد تا برای برقراری امنیت در روز و شب‌های عید از هیچ‌گونه فداکاری دریغ نکنند.

سربازان پست‌های بازرسی می‌گویند که آنان نیز تدابیر لازم را برای برقراری امنیت در روزهای عید روی دست گرفته‌اند و از مردم می‌خواهند تا با آنان همکاری کنند.

از سویی هم غلام ربانی، عضو شورای ولایتی کندز از تدابیر نیروهای امنیتی ابراز خرسندی کرد و گفت: نیروهای امنیتی در کندز بیش از پیش باید برای برقراری امنیت تلاش کنند.

 شهروندان کندز نیز خواستار تلاش بیش‌تر نیروهای امنیتی در روزهای عید برای تأمین امنیت شدند. آنان از سرعت زیاد موترهای رنجر نیروهای امنیتی شاکی هستند و از مسئولان می‌خواهند تا به این مشکل نیز رسیدگی کنند.

دکمه بازگشت به بالا