نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وزارت داخله اعلام کرد که بر اثر پرتاب دو نارنجک به حوزه نوزدهم امنیتی در کابل، 4 نظامی و یک غیرنظامی زخمی شدند.
به گزارش شانا به نقل از آناتولی؛ نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله اعلام کرد که بر اثر پرتاب دو نارنجک دستی در نزدیکی مرکز آموزشی اردو/ ارتش در حوزه نوزدهم امنیتی شهر کابل، ۴ سرباز و یک غیرنظامی زخمی شدند.
هنوز فرد و یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
گفتنی است در ۱۳ نوامبر امسال در پی انفجار موتر بمبگذاریشده در کابل، ۱۲ نفر کشته و ۲۰ تن دیگر از جمله ۴ شهروند خارجی زخمی شدند.
دیدگاه بسته شده است.