اخبار هیدراسلایدافغانستانگزارش

شمشیر ظالم‌کُش به دست نیروهای امنیتی افتاد

به گزارش خبرگزاری شانا، بریدجنرال غیب‌الله سادات، فرمانده پلیس فاریاب پس از چاشت دیروز زمانی که شماری از نیروهای امنیتی در نتیجه انفجار ماین در نزدیکی مسجد جامع منطقه کته‌قلعه ولسوالی پشتونکوت کشته و زخمی شدند به شهر میمنه آمد و به رسانه‌ها گفت، ظالم‌کُش یکی از فرماندهان برجسته طالبان در زمان حضور در ساحات خشت پل، نذیرآباد، هزاره‌قلعه و کته‌قلعه مردم را با این شمشیر سر می‌بُریده است.

به گفته فرمانده پلیس فاریاب در انفجار ماین کنار جاده در ولسوالی پشتونکوت چهار نیروی امنیتی کشته و ۸ تن دیگر به شمول ۲ غیرنظامی زخمی شده است.

فرمانده پلیس فاریاب که رهبری عملیات نظامی «شاهین۱۰۳» در مسیر راه مواصلاتی میمنه ـ بلچراغ را بر دوش دارد از انفجار ماین جان به سلامت برده است.

فرمانده پلیس فاریاب می‌گوید که عملیات نظامی «شاهین ۱۰۳» از چند روز بدین‌سو در مسیر راه مواصلاتی بلچراغ جریان دارد؛ اما در تازه‌ترین مورد، بازار منطقه استراتژیک کته‌قلعه در ولسوالی پشتونکوت فاریاب به تصرف نیروهای امنیتی افتاده است.

  • مقام‌های امنیتی می‌گویند در جنگ دیروز بیش از ۶۰ طالب به شمول افراد کلیدی این گروه در ولسوالی پشتونکوت کشته و زخمی شده‌اند.
    بصیره مصمم، خبرگزاری شانا، فاریاب

⭕️ما را در تلگرام، تویتر و فیس‌بوک دنبال کنید.
⭕️نظر خود را درباره این مطلب در انتهای این صفحه ? بنویسید.

دکمه بازگشت به بالا