اخبار هیدرافغانستانگزارش

حمله به یک محفل عروسی در خوست

به گزارش شانا به نقل از روزنامه راه مدنیت؛ این رویداد شب گذشته در روستای «وارث» از مربوطات ولسوالی «علی‌شیرو» و «ترزایی» ولایت خوست اتفاق افتاده است. گفتنی است که در میان زخمیان این رویداد، زنان و کودکان نیز شامل‌ هستند. مقامات امنیتی تاکنون کشته شدن هیچ فردی را تأیید نکرده‌اند.

عادل حیدر می‌افزاید که افراد مسلح ناشناس بااستفاده از تاریکی شب پس از پرتاب چندین بمب‌دستی از محل فرار کرده‌اند. به گفته آقای حیدر، وضعیت سه تن از زخمیان این رویداد وخیم گزارش شده است.

آقای حیدری می‌گوید که تاکنون انگیزه مهاجمان از حمله به این محفل عروسی مشخص نشده است. به گفته سخنگوی فرماندهی پولیس خوست، تحقیقات در پیوند به این حادثه توسط نیروهای امنیتی آغاز شده است.

زخمیان این رویداد برای درمان به شفاخانه‌های دولتی و خصوصی این ولایت منتقل ‌شده‌اند. خوست یکی از ولایت‌های نسبتاً ناامن جنوب کشور، شاهد وقوع رویدادهای تروریستی است.

پیش از این، افراد گروه طالبان و داعش مسوولیت حمله‌های تروریستی در کشور را برعهده می‌گرفتند. چند ماه پیش در حمله گروه داعش بر یک هوتل عروسی در غرب شهر کابل،‌ نزدیک به یکصد تن کشته و زخمی شدند.

دکمه بازگشت به بالا