دونالد ترامپ در مناظره با کامالا هریس، گفت توافقنامه دوحه در زمان او به‌علت عمل نکردن طالبان به مفاد آن، فسخ شد.

کاملا هریس: ترامپ مستقیما با یک سازمان تروریستی به نام طالبان، مذاکره کرد!

او با تاختن بر دولت بایدن، گفت: «این افراد بدترین عقب‌نشینی و به نظر من شرم‌آورترین لحظه در تاریخ کشور ما را انجام دادند.» مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ، نامزدان اصلی انتخابات ریاست جمهوری امریکا، سه‌شنبه ۲۰ سنبله ساعت ۲۱:۰۰ به وقت واشنگتن برگزار شد. توافقنامه دوحه در سال ۲۰۲۰ که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور […]

او با تاختن بر دولت بایدن، گفت: «این افراد بدترین عقب‌نشینی و به نظر من شرم‌آورترین لحظه در تاریخ کشور ما را انجام دادند.»

مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ، نامزدان اصلی انتخابات ریاست جمهوری امریکا، سه‌شنبه ۲۰ سنبله ساعت ۲۱:۰۰ به وقت واشنگتن برگزار شد.

توافقنامه دوحه در سال ۲۰۲۰ که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا بود، امضا شد.

دونالد ترامپ انتقاد کرد که دولت بایدن مفاد این توافقنامه را رعایت نکرد.

کامالا هریس نیز از دونالد ترامپ درباره افغانستان به شدت انتقاد کرد. او گفت که ترامپ دولت افغانستان را دور زد و «مستقیما با یک سازمان تروریستی به نام طالبان مذاکره کرد.»

ترامپ در دفاع از خود تاکید کرد: با طالبان مذاکره کردم، چون امریکایی‌ها را می‌کشتند.

کامالا هریس توافقنامه امریکا با طالبان در زمان ریاست جمهوری ترامپ را یکی از ضعیف‌ترین توافقنامه‌ها دانست و گفت: ترامپ خود را معامله‌گر می‌نامد، اما حتی مشاوران او گفتند که این یک توافق ضعیف و وحشتناک بود.

او افزود: ترامپ حتی با طالبان مذاکره کرد و این گروه را به کمپ دیوید جایی که نماد ارزش‌های دموکراسی امریکا است، دعوت کرد.