معرفی کتاب؛ علل جنگ چیست و چگونه می توان جهان را آرام تر کرد؟

در این اثر برجسته از نظریه روابط بین‌الملل، که اولین بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد، محقق برجسته واقع‌گرا، کنت ان. والتز، تحلیلی بنیادی از ماهیت تضاد بین دولت‌ها ارائه می‌کند. او آثار فیلسوفان سیاسی کلاسیک مانند سنت آگوستین، هابز، کانت، و روسو، و روان شناسان و انسان شناسان مدرن را بررسی می کند تا […]

در این اثر برجسته از نظریه روابط بین‌الملل، که اولین بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد، محقق برجسته واقع‌گرا، کنت ان. والتز، تحلیلی بنیادی از ماهیت تضاد بین دولت‌ها ارائه می‌کند.

او آثار فیلسوفان سیاسی کلاسیک مانند سنت آگوستین، هابز، کانت، و روسو، و روان شناسان و انسان شناسان مدرن را بررسی می کند تا ایده هایی را که برای توضیح جنگ بین دولت ها و نسخه های مربوط به صلح است، کشف کند.

این کتاب در زمینه تئوری روابط بین‌الملل برای ایجاد سه «تصویر تحلیلی» که جهت توضیح تعارض در سیاست بین‌الملل استفاده می‌شود، تأثیرگذار است: نظام بین‌الملل، دولت و فرد. مشارکت اولیه والتز در حوزه روابط بین الملل، کتاب او با عنوان انسان، دولت و جنگ در سال ۱۹۵۹ بود که نظریه های علل جنگ را در سه دسته یا سطوح تحلیل طبقه بندی کرد.

والتز از این سطوح تحلیل به عنوان «تصویر» یاد می کند و از نوشته های یک یا چند فیلسوف سیاسی کلاسیک برای ترسیم نکات اصلی هر تصویر استفاده می کند. والتز بین سه «تصویر» از منشأ جنگ تمایز قائل می‌شود: تصویرهایی که رهبران فردی یا طبیعت انسانی را مقصر می‌دانند، آن‌هایی که ریشه در ترکیب داخلی دولت‌ها دارند و آن‌هایی که مربوط به ساختار نظام بین‌المللی است. این کتاب با پیشگفتاری از استفان ام. والت در مورد میراث و ارتباط مداوم کار والتز، زندگی جدیدی را به روابط بین‌الملل دائمی می‌بخشد.