اخبار هیدرافغانستانگزارش

اهتزاز ۴ هزار پرچم  افغانستان در ولایت هرات

آمادگی‌ها برای گرامیداشت از «روز همبستگی و اهتزاز بیرق» به مناسبت روز استرداد استقلال افغانستان در ولایت هرات در حال تکمیل است.

مسئولان در اداره محلی ولایت هرات، از آماده گی‌ها برای گرامیدات ازهفتم اسد «روز همبستگی و اهتزاز بیرق»، در شهر و ولسوالی‌های این ولایت خبر می‌دهند. آنان می‌گویند که این آمادگی‌ها در حال تکمیل است.

قرار است از هفتم اسد به پیشواز صدمین سالروز استقلال افغانستان در شهر و ولسوالی‌های هرات با برنامه‌های متنوع گرامیداشت شود.

همزمان با این مناسبت، جلسه کمیسیون تجلیل از سالگرد استرداد استقلال افغانستان، در اداره محلی ولایت برگزار شد.

 مختار نادم، رئیس بخش هرات در اداره امور ریاست جمهوری می‌گوید: از هفتم اسد در تمام ولایت‌های کشور به صورت متفاوت و باشکوه گرامیداشت می‌شود.

به گفته وی قرار است در این روز، ۴ هزار پرچم در شهر و ولسوالی‌های هرات به اهتزاز درآید.

 در همین حال، عبدالواسع خادمی، رئیس خدمات تخنیکی ولایت هرات، از روی دست گرفتن برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برای گرامیداشت از هفتم اسد یادآوری کرد و گفت که در قدم نخست دیوارها و اماکن عمومی شهر هرات تزئین خواهد شد.

از سویی هم غلام‌داوود هاشمی، معاون و سرپرست ولایت هرات نیز تلاش در راستای گرامیداشت باشکوه از سالگرد استقلال افغانستان را وظیفه همگانی دانست و بر هماهنگی و هم‌نظری دولت و مردم تاکید کرد.

غلام‌حضرت مشفق، شهردار هرات نیز با یادآوری از برنامه‌های گسترده شهرداری برای گرامیداشت از روز ملی پرچم و بیست‌وهشت اسد، گفت: پرسونل شهرداری هرات برای گرامیداشت از این روز ملی بسیج شده‌اند.

قرار است از صدمین سالروز استرداد استقلال افغانستان به صورت متفاوت و متنوع در ولایت‌های افغانستان گرامیداشت شود.

  • عبدالله سیرت، خبرگزاری شانا، هرات
دکمه بازگشت به بالا