اخبار هیدرافغانستانحوادثگزارش

قتل یک صراف در کابل

به گزارش شانا به نقل از روزنامه راه مدنیت؛ مسئولان در فرماندهی پولیس کابل می‌گویند: افراد ناشناس صبح دیروز در مربوطات ناحیه دوازدهم شهر کابل پس قتل یک صراف از محل متواری شده‌اند. فردوس فرامرز، سخنگوی فرماندهی پولیس کابل گفته است که این رویداد حوالی ساعت ۰۸:۰۰ صبح دیروز (یک‌شنبه، ۲۷ دلو) در بلاک نهم احمدشاه بابا مینه در ناحیۀ دوازدهم رخ داده است.

آقای فرامرز از این صراف به نام «محمدیعقوب» یاد کرده و گفته است که او به‌صورت سیار در این محل صرافی می‌کرد. به گفتۀ وی، خود این صراف کشته شده، اما پول‌هایش به سرقت نرفته است. عامل رویداد تاکنون شناسایی نشده است؛ اما پولیس کابل گفته است که این موضوع را بررسی خواهد کرد.

کابل از دو سال به این‌سو ناامن شده است و باشندگان پایتخت در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر آرامش ندارد. دزدی و چپاولگری گسترش یافته است و دزدان با سلاح‌های خود تمام دارایی مردم را به سرقت می‌برند.

اخیرا گراف سرقت‌های مسلحانه و جرایم جنایی در شهر کابل افزایش یافته است. براساس یک خبر دیگر، حوالی ساعت ۰۸:۰۰ شب گذشته نُه فرد معتاد به مواد مخدر از سوی افراد ناشناس در مربوطات حوزۀ ششم امنیتی کابل با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند. پولیس کابل گفته است که تلاش‌ها برای پیدا کردن عامل این کشتار جریان دارد.

دکمه بازگشت به بالا