اجتماعیاخبار هیدراسلایدگزارش

پیشنهاد طرح «نیست باد رشوه» در تاجیکستان

به گزارش شانا نیوز به نقل از پارس تودی، یک کاربر جوان تاجیکستانی در صفحه فیس‌بوک «ما تاجیکستانیانیم» طرحی موسوم به «نیست باد رشوه» را به امام‌علی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان ارایه کرده است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از سامانه اخبار، بخت‌آور، این جوان تاجیکستانی پیشنهاد کرده است که با حمایت رئیس جمهور تاجیکستان با ایجاد صفحات اینترنتی، برنامه افشاسازی گسترده وجود فساد مالی و رشوه‌خواری در ادارات  حکومتی، معرفی کارمندان بی‌کفایت و انتصاب افراد براساس ملاحظات قومی و خانوادگی را اجرایی کنند.

 از دیدگاه نویسنده این طرح، بیش‌ترین کارمندان مفسد در ادارات گمرک، مالیات، آموزش و پرورش، تندرستی، نهادهای انتظامی و کمیته زمین فعالیت می‌کنند که باید برای پاک‌سازی این ادارات تلاش کرد.

این طرح با استقبال گسترده کاربران فضای مجازی روبرو شده است که معتقدند زمان مبارزه جدی با رشوه‌خواری و فساد مالی در ادارات حکومتی تاجیکستان فرا رسیده است.

هرچند تعدادی از کاربران نیز عوامل دیگری مانند حقوق و دستمزدهای ناچیز در ادارات دولتی را از علل گسترش فساد مالی و رشوه‌خواری در ادارات دولتی تاجیکستان عنوان می کنند.

این در حالی است که امام‌علی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان در دیدار اخیرش با کارمندان وزارت مالیه، کمیته دولتی مالیات، خدمات دولتی گمرک و بانک ملی تاجیکستان با انتقاد از فعالیت این ادارات، رسیدگی حکومت به دارایی‌ها و اموال این افراد را خواستار شد که طی مدتی کوتاه ثروت هنگفتی جمع کرده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا