اخبار هیدراسلایدبین‌المللیگزارش

پیش‌گویی‌‌های پیرزن نابینای بلغاری برای سال ۲۰۲۱

بابا وانگا قبلا از نابودی اروپا با حمله شیمیایی یا به دست گروه‌های افراطی سخن گفته بود.

به گزارش شانا به نقل از پارس‌تودی؛ پیرزن بلغاری نابینا که به‌علت پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموسِ منطقه بالکان» را از آن خود کرده پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۱ زندگی دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین در معرض خطر قرار می‌گیرد.
بابا وانگا در این باره گفته است که جان رئیس‌ جمهوری روسیه (ولادیمیر پوتین) در سال ۲۰۲۱ به خطر خواهد افتاد و فردی در داخل کاخ کرملین او را ترور خواهد کرد.
بابا وانگا برای ترامپ هم پیش‌بینی مشابهی انجام داده و گفته است که رئیس جمهوری سابق آمریکا در سال ۲۰۲۱ دچار بیماری مرموزی می‌شود و سکته مغزی می‌کند.
او که در سال‌های قبل نیز از نابودی قاره اروپا با حمله شیمیایی یا به دست گروه‌های افراطی سخن گفته بود برای سال ۲۰۲۱ نیز از حمله هسته‌ای به قاره اروپا و سقوط و نابودی کامل اقتصاد این قاره خبر داده است.
از دیگر پیش‌گویی‌های باباوانگا برای سال ۲۰۲۱ به پرواز درآمدن قطار‌ها بااستفاده از نور خورشید، حمکرانی یک اژد‌ها بر بشریت و نابودی کامل بیماری سرطان است.
پیرزن بلغاری همچنین بروز حوادث طبیعی بسیار زیادی را در سال میلادی جدید را پیش‌گویی کرده است.
بابا وانگا برای اولین بار زمانی به شهرت جهانی رسید که پیش‌گویی او درباره غرق شدن زیردریایی روسی کورسک در سال ۲۰۰۰ به حقیقت پیوست.
همچنین زمانی که این پیرزن بلغاری تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها ۴.۱ درصد بود؛ اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیراً از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.

دکمه بازگشت به بالا