اجتماعیاخبار هیدراسلایدبین‌المللیگزارش

«فکر می‌کنی کی هستی؟»

به گزارش شانا به نقل از یورونیوز؛ ویدیوی آقای آبه، در واقع پاسخ به درخواست عمومیِ یک نوازندۀ پرطرفدار جاپانی به نام گن هوشینو بود.

گن هوشینو به تازگی فیلمی از خود در حالی که گیتار می‌نواخت و می‌خواند در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد؛ محتوای ترانه او درباره رقصیدن در داخل خانه در دوران شیوع کرونا بود و از دیگران هم خواسته بود همین کار را انجام دهند.

آقای آبه هم ویدویی از خود منتشر کرد که او را در حالی که روی کاناپه نشسته بود نشان می‌داد. نخست ‌وزیر جاپان چای می‌نوشید، کتاب می‌خواند و با سگش بازی می‌کرد. او به همراه این ویدیو پیامی منتشر کرده بود با این مضمون که «در خانه بمانید».

انتشار این ویدیو خشم برخی از کاربران توییتر را برانگیخت، به گونه‌ای که هشتگ «فکر می‌کنی کی هستی؟» در توییتر ترند شد.

کاربران معتقد بودند که آقای آبه با انتشار این ویدیو، کسانی را که حتی در دوران شیوع کرونا مجبور به کار برای تامین زندگی خود هستند، نادیده گرفته است.

یکی از کاربران نوشته بود: «وقتی مردم برای زنده ماندن می‌جنگند، آیا باید ویدیویی با چنین تجملاتی نشان داد… فکر می‌کنی کی هستی؟»

برخی از کاربران نیز از آقای نخست‌ وزیر دفاع کرده و نوشته بودند که او نیز حق دارد زمانی را برای استراحت صرف کند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جاپان تا پایان روز یک‌شنبه به بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر رسید. تاکنون ۱۰۸ نفر نیز در این کشور در اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

دکمه بازگشت به بالا