اخبار هیدراسلایدافغانستاناقتصادیگزارش

محمود کرزی: برای حل اختلافات شهرک «عینو مینه» سفر نکردم

عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزارت عدلیه طالبان و رئیس کمیسیون جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های غصب‌شده، ممنوع‌الخروج بودن محمود کرزی را رد کرد.

محمود کرزی، وزیر پیشین شهرسازی و اراضی و برادر حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین، می‌گوید برای اختلافات میان مسئولان شرکت «اَفکو» از کشور خارج نشده است.

محمود کرزی می‌افزاید که معاون این شرکت اختلاف‌نظر دارد و نیاز است تا زمین‌های شهرک عینو مینه تثبیت شود و تا زمان حل مشکل حقوقی این شرکت در کشور خواهد ماند.

سرپرست وزارت عدلیه طالبان که رئیس کمیسیون جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های غصب‌شده، نیز می‌گوید که محمود کرزی، وزیر پیشین شهرسازی و اراضی به‌علت برطرف شدن مشکل شهرک عینو مینه در قندهار به خارج از کشور سفر نکرده است.

پیش از این، گزارش‌هایی درباره بازداشت و ممنوع‌الخروجی محمود کرزی پخش شده بود که این گفته‌ها توسط وی و طالبان رد شده است.

محمود کرزی در دور اول سقوط طالبان در آمریکا بود و تابعیت آمریکایی دارد؛ اما بعد از سقوط طالبان به افغانستان بازگشت و سرگرم کار در عرصه‌های اقتصادی شد.

وی یکی از سهامداران کابل بانک و متهم به اختلاس و سوء‌استفاده از قرضه‌های غیر قانونی این بانک و عدم پرداخت بدهی‌اش است. اما بارها با تکذیب این اتهامات تاکید کرده که تمامی وام‌های خود را دوباره پرداخته است.

🔗 به کانال تلگرام ما بپیوندید.
🔗 به گروه تلگرامی شانا بپیوندید.

دکمه بازگشت به بالا