اخبار هیدراسلایدافغانستانگزارشورزش

تیم کریکت افغانستان فردا به مصاف ایرلند خواهد رفت

به گزارش شانا نیوز به نقل از فارس در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی کریکت، تیم ملی کریکت افغانستان فردا نخستین بازی یک‌روزه خود در این دوره‌ را برابر تیم ملی ایرلند انجام خواهد داد.

در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی کریکت، تیم ملی کریکت افغانستان فردا نخستین بازی یک‌روزه خود در این دوره‌ را برابر تیم ملی ایرلند انجام خواهد داد.

دومین بازی میان تیم‌های افغانستان و ایرلند در تاریخ ۲۱ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد و سپس تیم ملی کریکت افغانستان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کریکت به انگلیس خواهد رفت.

مسئولان تیم ملی کریکت افغانستان می‌گویند که قرار است پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی، ملی پوشان این کشور با تیم‌های ملی انگلیس و پاکستان نیز دیدار داشته باشند.

راشد خان آرمان، نبی عیسی‌خیل و مجیب زدران، اعضای تیم ملی کریکت افغانستان که برای مدتی به علت حضور در رقابت‌های لیگ‌برتر کریکت هند، در بازی‌های تیم ملی این کشور حضور نداشتند، در بازی فردا برابر ایرلند در ترکیب تیم ملی خواهند بود.

به نوشته طلوع نیوز، تیم‌های کریکت افغانستان و ایرلند، پیش از این در ۲۵بازی یک‌روزه رقابت کرده‌اند که برنده ۱۲ دیدار آن تیم ملی افغانستان بوده‌است.

دکمه بازگشت به بالا